Klacht: Slechte klantenservice, onbereikbaar.

op 10 september 2018 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht geboekt naar New York, na het betalen via Ideal krijg ik een e-mail dat ze hem nog moeten verwerken. Even later krijg ik nog een e-mail dat de betaling niet is bevestigd en dat er geen geld van mijn rekening is gehaald. Echter is dit wel het geval!
Meteen gebeld en ik zou volgens de klantenservice, die je amper kan verstaan door gebrekkig engels, na 34 uur nog een e-mail krijgen. Mijn geld zou ik binnen 4872 uur terugkrijgen. Ik heb nog steeds niks ontvangen!
Klantenservice erg slecht, de eerste keer dat ik belde werd er snel opgenomen, daarna stond ik iedere keer minstens een half uur in de wacht waarna ik maar heb opgehangen.
Ik wil mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn geld weer is teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadia_K