Klacht: Slechte klantenservice en wordt niet geholpen

op 27 mei 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb twee dagen geleden een trui besteld, op de app heb ik eerst mijn adres aangepast ivm verhuizing . Die stond er toen correct in en heb mijn bestelling geplaatst, ik kreeg een error te zien met betalen waardoor ik daarna zag dat het bedrag 2 keer van mijn rekening afgeschreven was.ik heb contact opgenomen en er werd mij verteld dat er een geannuleerd was en ik het bedrag binnen vijf dagen terug gestort zou krijgen. Daarna kreeg ik een bevestigingsmail dat mijn pakje naar mijn nieuwe adres gestuurd zou worden. Het juiste afleveradres stond in de bevestigingsmail. Een dag later krijg ik van post nl een mail dat m’n pakje van zalando verstuurd wordt naar mijn oude adres. Ik heb ingelogd in de zalando app, en zie bij profiel m’n nieuwe adres staan maar bij bestellingen mijn oude adres. Ik heb direct contact opgenomen mijn verhaal gedaan en er was een storing gaf ze aan dus moest maar terug bellen want misschien kon iemand anders mij helpen, dus heb ik weer terug gebeld en een ander mijn verhaal verteld. Die gaf aan dat hij het uit zou gaan zoeken en ik gemaild zou worden als de storing voorbij was. Toen kreeg ik ineens een mail dat hij zag dat m’n bestelling geanimeerd was en ik het geld terug gestort zou krijgen. Dat was het. Meneer had dus naar de geannuleerde bestelling gekeken , dat wist ik inmiddels zelf
Ook al dat dat geannuleerd was en ik het terug gestort zou krijgen , het gaat mij om de niet geannuleerde bestelling die naar mijn oude adres onderweg is. Dus ik weer contact opgenomen en kreeg weer te horen dat die jongeman niks kon doen want er was een storing en ik moest maar een andere keer terug bellen. Ik vind het echt niet normaal en voel mij niet serieus genomen en geholpen. Ben inmiddels al drie dagen bezig met een bestelling waar alles bij verkeerd gaat. Ik weet nu nog niks… krijg ik het geld terug? Is mijn adres aangepast? En waar blijft mijn bestelling?

Ik wil mijn geld terug van de geannuleerde bestelling en wil mijn trui op mijn nieuwe adres krijgen zoals ook gewoon vermeld staat in de bevestigingsmail mail en in mijn profiel. Begrijp niet dat het dan toch naar mijn oude adres gestuurd wordt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin van kampen