Klacht: Slechte klantenservice

op 08 mei 2021 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Zijn leuk totdat ze je wat verkopen, daarna is het klaar met de service. Denken niet mee aan een gepaste oplossing. Dame aan de telefoon met een uiterst arrogante toon, vreselijk. Ik zet nooit meer een stap binnen en raad iedereen in mijn omgeving piet klerx af.

Eetstoelen verruilen voor andere in de showroom of coulance 30%

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Bericht van Piet Klerkx

2 maanden geleden - Beste heer / mevrouw Kaya, Spijtig om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Helaas kunnen wij in ons systeem geen order gevonden krijgen met eetstoelen. We hebben 2 ordernummers van u (A8FWS7 en A8FWYT) maar daar staan andere meubelen op vermeld. Vriendelijk verzoek ik u om het juiste ordernummer aan ons door te geven. We gaan het dan intern bespreken en komen er dan zsm bij u op terug. Met vriendelijke groet, Margo Prins - Piet Klerkx

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 31 mei 2021 om 11:50 geantwoord

Beste heer / mevrouw Kaya,

Tot op heden hebben we helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen omtrent het verzoek om het juiste ordernummer aan ons door te geven. Vriendelijk verzoeken wij u om het binnen 14 dagen aan ons door te geven anders zijn we genoodzaakt om uw dossier te sluiten.

Margo Prins - Piet Klerkx

Heeft op 01 juni 2021 om 18:39 geantwoord

A8FWTP

Reactie van de melder van de klacht Tkaya

1 maand geleden - A8FWTP

Bericht van Piet Klerkx

1 maand geleden - Beste heer / mevrouw Kaya, Bedankt voor het doorgeven van uw ordernummer. Ik heb het voor u doorgezet naar de winkel en komen er nog bij u op terug. Met vriendelijke groet, Margo Prins - Piet Klerkx

Bericht van Piet Klerkx

1 maand geleden - Beste heer / mevrouw Kaya, Mijn collega heeft contact met u opgenomen maar u helaas niet telefonisch kunnen bereiken. Vriendelijk verzoeken we u om contact met ons op te nemen op telefoonnummer 0416 - 347 111. We willen het graag telefonisch met u bespreken. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Margo Prins - Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door Tkaya