Klacht: Slechte klantenservice

op 09 augustus 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ticket geboekt voor mijn zakenreis naar Antillen. Alles online goed gegaan. Krijg ik een mail waarin staat dat er een wijziging is in vluchttijden, of ik daarop wil reageren of dat akkoord is. Reageren op de mail lukt niet, ik krijg een mail dat het mailadres niet meer in gebruik is. Telefoonnummer proberen te achterhalen via de site is niet makkelijk, maar uiteindelijk gelukt. Krijg ik een meneer uit India aan de telefoon, blijkbaar bel je dus naar de klantenservice in India, deze meneer geeft mij een nieuw nummer want de andere afdeling gaat er blijkbaar over. Ze kunnen me niet doorverbinden. Dat nummer gebeld, meer dan half uur in de wacht, uiteindelijk weer een Indisch persoon aan telefoon. Gevraagd waar ik naar toe bel, inderdaad naar India.
om mijn nieuwe vluchttijden te bevestigen moet ik toch echt mailen volgens de Indische meneer. Aangegeven dat ik het een onbetrouwbaar bedrijf vindt, zegt meneer dat hij al 8 jaar bij Gotogate werkt. Gotogate? ik bel toch naar Supersaver?
Al met al uiteindelijk maar opgehangen, ik kon het alleen per mail bevestigen, wat dus niet lukt want het mailadres klopt niet, supervisor niet aan te telefoon gekregen. En nu maar hopen dat mijn boeking niet zomaar geannuleerd wordt, want ik kan dus niet mijn wijziging bevestigen.

Als Supersaver met mij contact opneemt telefonisch / mail.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mardenba