Klacht: Slechte Helpdesk en bedrijf plaatst alleen goede reviews

op 12 april 2016 over Epine in de categorie Internetshops - Foto- en videocamera's

In september 2015 kocht ik een beveiligingscamera. De camera voldoet niet aan de specificaties zoals genoemd op hun website. Epine is niet bereid om de camera terug te nemen. Inmiddels heeft Epine de specificaties op de website n.a.v. mijn klachten wel aangepast, maar men is niet bereid om de camera terug te nemen.. Sterker nog: ik krijg geen antwoord meer op mijn mailtjes . Ook de directie reageert niet op mijn klachten.
Tot slot: mij minder-vleiende review wordt niet geplaatst. Volksverlakkerij!!!

Als de camera wordt teruggenomen en de kosten worden betaald voor de "reparatie" die is uitgevoerd. Of alsnog de camera laten voldoen aan de oorspronkelijke specificaties ten tijde van de aankoop.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Epine in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Epine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Epine

Heeft op 28 juli 2016 om 14:48 geantwoord

We hebben uw review uitgebreid besproken en aan u uitgelegd dat de emailnotificatie niet afdoende functioneert onder ander door het aanpassen van protocollen door gratis mailproviders. Als oplossing heeft de fabrikant via de app de mogelijkheid geboden identieke notificaties te ontvangen. Hiermee ontvangt u de gewenste notificaties. Met vriendelijke groet, Epine

Alle klachten die gemeld zijn door Lex48