Klacht: Slechte hd kwaliteit!

op 28 januari 2014 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Regelmatig slecht beeld kwaliteit tv o.a. Blokkerig strepen enz enz!
Verschillende keren contact gehad met Caiway en al van alles vervangen zoals splitter. Gehele afgelopen week weer hetzelfde probleem vandaag zo erg dat ik maar weer ben gaan bellen. Na 15 min wachtijd eindelijk iemand aan de lijn begint weer met hele ritueel om na 30min er achter te komen dat het aan mijn splitter ligt volgens dhr maar die is nog geen 3 maanden oud raar oja haal maar nieuwe bij de bouwmarkt en anders monteur laten komen a 39 euro voorrij kosten ?
Telefoon gesprek beindigd zonder oplossing. Toch maar even zelf gaan kijken of de zenders zonder HD het wel goed doen en warempel perfecte ontvangst. Weer terug gebeld hoe dit dan kan door u splitter mw vast goedkope uitvoering(dus niet gehaald bij een speciaal zaak maar wat zei u collega ook alweer ? Ben het nu wel een beetje zat met Caiway en naar mijn mening komt het signaal van HD tv niet goed door en ligt het probleem bij hun of bij de modem maar nee hoor het ligt aan u splitter en anders een monteur a 39 euro voorrijkosten. Betaal maar 95 euro per maand en verwacht toch wel een beetje service van Caiway gaan we dit nog oplossen ? Ps internet ligt er ook regelmatig uit !

Oplossing voor de problemen en niet dat gedreig van een monteur !

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - We hebben klant een afspraak met een monteur aangeboden. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - We zijn deze melding nagegaan. Op dinsdagmiddag 18 februari bezoekt een monteur de klant. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - We hebben klant gebeld, maar kregen geen gehoor. We willen graag nagaan of de melding is verholpen en nemen op een ander moment nogmaals contact op. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Caiway

Heeft op 27 februari 2014 om 15:02 geantwoord

Na telefonisch contact geeft klant aan dat de storing naar tevredenheid is opgelost. In overleg met de klant sluiten wij deze melding.

Harma
Caiway Webcare Team

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mj velthuyzen