Klacht: Slechte ervaring The Bodyguard 29-04

op 30 april 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Beste Stage Entertainment,

Afgelopen vrijdag 29-04 ben ik naar The Bodyguard geweest, ik had mij hier zeer op verheugd. In alle reclames die ik zag van The Bodyguard wordt Romy Monteiro de hemel in geprezen, zij is natuurlijk de ster van de show.

Ik had speciaal voor vrijdagavond kaarten gereserveerd, omdat ik haar echt graag wilde zien. Echter bij aankomst in het theater kwamen wij erachter dat niet alleen Romy deze avond niet zou spelen, maar ook de rol van haar zuster werd niet door Carolina Dijkhuizen vertolkt. Zelfs Sy Spector werd niet door Patrick Martens gespeeld..

Ik begrijp dat er soms niks aan te doen valt. Maar de Rachel Marron van die avond Samantha Klots haalde haar uithalen vaak niet, zong soms vals en vergat enkele zinnen tekst tijdens het zingen. Tjindara speelde Nicki en zong eningzins beter als Samantha.

Dit was een zeer grote teleurstelling! Ik vind dat als je zoveel geld betaalt voor een musical, die gehypet wordt met deze hoofdrolspelers, dat je op een vrijdagavond ervanuit mag gaan dat minimaal één van deze hoofdrolspelers speelt.
Ik heb Stage Entertainment heel hoog zitten, maar dit was een zeer grote teleurstelling!

Ik zou het prettig vinden om wél een leuke ervaring te krijgen bij The Bodyguard met op zijn minst een aantal hoofdrolspelers. Ik vond het nu op een B-musical lijken door alle vervangers.
Ik hoop dat deze ervaring mij alsnog gegunt kan worden zónder dat ik daar 90,- aan uit moet geven in de hoop dat Romy of April dan wel speelt.
Ik zou namelijk graag nog een keer willen gaan, in de hoop op een betere ervaring.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lizzz1992