Klacht: Slechte ervaring klantenservice

op 08 juli 2016 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

6 juli contact opgenomen met de klantenservice ivm sms meldingen ontvangen voicemails.
6 juli was ik enkele seconden te laat om een anonieme oproep te beantwoorden binnen 1 minuut ontving ik een sms met de melding voicemail bericht ontvangen.
Na ontvangen van sms met de melding dat er voicemail zou ingesproken zijn direct gebeld naar 1233 vervolgens meld computer stem geen nieuwe berichten te hebben.Er zouden nog wel oudere gewiste berichten zijn die ik nog wel terug kon luisteren,na de keuze om deze terug te luisteren meld computer stem geen gewiste berichten te hebben???
Hierna heb ik besloten de klantenservice te bellen,na enige momenten wachten kreeg ik een vrouwelijke medewerker aan de lijn,deze vertelde mij dat het wellicht aan mijn toestel lag en dat ik deze aan en uit moet zetten.
Ik heb de medewerker verteld dat dit lulkoek is en dat mijn toestel niets te maken heeft met hun voicemail server,hier in gaf ze mij na enig tegensputteren gelijk.
Vervolgens begint de medewerker met wederom een lulkoek verhaal dat de persoon heeft opgehangen en niets heeft ingesproken.
Ik leg haar uit dat ik in dat geval alsnog een voicemail bericht krijg waarin ik de beller enkel hoor ophangen.
Hierna blijft de medewerker doodleuk verder gaan met onzin verkondigen dat de beller zou hebben opgehangen voor de pieptoon.
Ik vertel haar dat ze uit haar nek loopt te lullen want in dat geval zou ik geen sms ontvangen met de melding voicemail ontvangen.
Medewerker vertelt mij vervolgens dat ze contact zou opnemen met technische afdeling en zet mij in de wacht.
Na enkele momenten verteld medewerker het probleem te hebben doorgegeven en dat het probleem binnen 3 dagen zou worden opgelost.
Ik vraag de medewerker of ik hier een belletje of bericht over krijg deze vertelde mij toen dat het automatisch geregeld zou worden.WTF??
Hier heb ik dus helemaal niets aan.

Een excuus voor het lulverhaal zou op zijn plaats zijn,en een tip van mij aan Lebara train uw personeel fatsoenlijk en laat hen aan de klanten geen leugens vertellen.
Als ik van deze medewerker een eerlijk antwoord en een excuus voor het ongemak had gekregen had ik gewoon tevreden geweest,fouten gebeuren nu eenmaal maar ik accepteer geen bs verhalen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarkH075