Klacht: Slechte ervaring

op 22 augustus 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Zondag 20 augustus erg slechte ervaring bij McDonalds Amersfoort Noord gehad. Bij de manager een klacht ingediend, maar dat maakte het aleen maar erger. Bij de McDrive besteld, verzocht om op parkeerplaats te wachten op mijn bestelling, na 20 minuten ben ik naar binnen gegaan om te vragen of mijn bestelling klaar was. Ik kreeg een zak aangereikt, waarvan de patat ijskoud was en drie producten ontbraken. Met een diepe zucht van de medewerker werd de bestelling compleet gemaakt. Na 30 minuten eindelijk mijn bestelling compleet, heb de manager nog aangesproken dat ik niet tevreden ben, zij gaf aan dat het ‘klopte’ en zelf hard moest werken omdat personeel niet op is komen dagen. Uiteindelijk thuis kom ik erachter dat de burger, die ik zonder ui heb gevraagd, wel ui bevat (hier ben ik helaas intolerant voor). Daarbij kan ik geen review achterlaten bij het bedrijf zelf, want dan heb ik een code nodig die op de bon staat. Helaas heb ik geen bon gekregen. Kortom: zeer slechte ervaring. Hoop dat ze deze problemen snel aanpakken!!

Een warme en complete bestelling binnen een paar minuten (bedoeling van fastfood) en rekening houden met allergieen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laura Twiss