Klacht: Slechte ervaring

op 04 augustus 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

In maart hebben wij een oriënterend gesprek gehad met Malcolm Iwema van goedkope hypotheek. Daarna nog een tweede gesprek voor meer informatie.
Wij hadden toch bedenkingen en hebben binnen de wettelijke termijn aangegeven toch niet met hen in zee te willen gaan. Vervolgens horen wij niets meer, maar de rekening en herinneringen blijven zij mailen.
Hebben Malcolm Iwema gevraagd om dit te regelen maar dan geeft hij helaas niet thuis. Na 14 dagen eindelijk bericht en door de goedkope hypotheek wordt nu aangegeven dat wij niet binnen de wettelijke termijn hebben geannuleerd, niets bekend in hun administratie, helaas. Terwijl wij dit dus wel op tijd hebben aangegeven bij Malcolm. Ook geven zij aan dat wij een hypotheek in de mail hebben ontvangen en of we daar even 1180 euro voor willen betalen. Helaas is dit advies nooit aan ons gemaild.

Wij zijn tevreden als men de gehele rekening crediteert.
Aangezien wij alles op tijd hebben aangegeven aan Malcolm.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

7 maanden geleden - Beste mevrouw Sassen, wij hebben meerdere mails naar hetzelfde mailadres verstuurd die wel zijn aangekomen. Het hypotheekadvies hebben wij u op 30-03 19:47 uur gemaild. Mocht u de mail niet meer terug kunnen vinden, dan mailen we u graag een kopie. Vr. groet, De Directie

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 09:36 geantwoord

Geachte relatie,

Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie inmiddels aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopetheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn reeds bij u bekend.

Heeft op 23 augustus 2016 om 17:43 geantwoord

Er is nix opgelost word niet terug gebeld loze beloftes geen contact met adviseur wat een naar bedrijf veel beloven alles gebaseerd op gebakken lucht en ga t ook in Facebook zetten

Bericht van goedkopehypotheek.nl

7 maanden geleden - Geachte relatie, Gisteren heeft u een mail van ons mogen ontvangen inzake uw klacht. Graag verwijs ik u naar deze mail. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Reactie van de melder van de klacht Mandy Sassen

7 maanden geleden - Dit bedrijf liegt en bedriegt Niet 1 keer hebben ze terug gebeld na ongeveer t vijf maal te hebben beloofd Wat een naar bedrijf. Denk dat ik de media ga opzoeken

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy Sassen