Klacht: Slechte en leugenachtige service

op 09 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Zoals jullie kunnen lezen is er heel wat mis bij deze organisatie. Als ik mijn verhaal vertel hoop ik dat een ieder zich bedenkt om ooit nog een verzekering af te sluiten bij deze leugenachtige organisatie.
Het begon allemaal op vrijdag 25 mei 12u precies. Nadat ik 2x gedropt ben geworden kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij doodleuk vertelde dat ze AL een koerier had voor woensdag 30 mei. Waarop mijn reactie was dat 4 uur of 4 dagen wel een heel groot verschil is. Ik werd door die juffrouw uitgelachen en moest het maar accepteren. Dus naar lang doorvragen kwam de mogelijkheid dat de dag erna mijn telefoon opgehaald zou worden. Omdat ik zelf werk kon ik hem wel bij mijn achterburen afgeven. Maar dat kon niet volgens die dame. Dus naar lang horten en stoten moest ik wel akkoord gaan met de woensdag.
Nadat ik toch niet tevreden was met de gang van zaken heb ik maandag opnieuw contact opgenomen met deze organisatie. Op dat moment dacht ik een goede persoon aan de lijn te hebben gehad. Deze gaf aan dat het wel gewoon mogelijk was om de telefoon bij de achterbuurman af te geven. Omdat het in de zelfde buurt lag. Ook gaf deze aan dat het wel eerder had gekunt. Er was nl geen leentoestel eerder dan woensdag 30 mei. Daar ik had aangegeven dat wanneer het sneller was gegaan zonder leentoestel ik daar ook mee akkoord zou zijn gegaan. Dus alweer een leugen. Vraag je voor een supervisor krijg je die niet aan de lijn. Ik mag een klacht indienen die, zeggen ze binnen 2 weken oplossen. Nou bij voorgaande problemen heb ik nooit een reactie gehad op klachten.
Dit aangegeven te hebben BELOOFT deze medewerker mijn email uit de mailbox van klachten te halen en deze met voorrang naar de klachtenafdeling te sturen zodat ik nog dezelfde dag een reactie zou krijgen. Je kunt het wel raden, 1 week laten nog steeds geen reactie. Ik weer gebeld, en toen werd ik naar echt heel lang doorzeuren doorverbonden naar klachten. Ja heel veel sorry en zo had het niet moeten lopen en de persoon zal erop aangesproken worden enz enz. Maar daar koop ik niks voor. Iig ben ik nu 6 weken verder. Opgescheept met een baksteen met zeer slecht ontvangst, foon die 2x per dag herstart dient te worden, heb ik mijn toestel nog steeds niet terug. Vorige week gebeld wanneer ik mijn toestel terug krijg. “Ja uw toestel ligt nog bij sony, het onderdeel moet nog besteld worden” Nou als ik een onderdeel moet bestellen voor een toestel dat nu nog gemaakt wordt, nog verkocht wordt, heb ik het binnen 2 dagen in huis. Dan had het in 1 week wel gerepareerd worden. En als je dan vraagt hoe lang het nog kan duren krijg je geen antwoord. Vraag je dan of het ook nog een maand kan duren zeggen ze ja, en vervolgens vraag je door en ontkennen ze ineens dat ze gezegd hebben dat het nog een maand kan duren. Ik haat mensen die liegen, maar het lijkt alsof de mensen in dat callcenter het als vereiste moeten hebben. Ik mocht van de medewerker opnieuw een klacht indienen, daar ik natuurlijk geen vertrouwen in heb. Ik betaal elke maand braaf mijn gelden, en dan gooit dat bedrijf er zo met de pet naar. IK ben de klant, oa IK betaal de lonen van die mensen dus IK wil ook net zoals alle andere klanten goed geholpen worden.
Ik ga kijken of ik deze organisatie ingebreken kan stellen, t-mobile aansprakelijk kan stellen als tussenpersoon(Bij t-mobile weigeren ze om mij met dit probleem te helpen).

Ik wil dat mijn toestel deze week terug komt bij de rechtmatige eigenaar. Daarnaast wil ik een schadevergoeding voor de geleden schade zowel zakelijk als emotionele schade. Ook wil ik dat mijn klachten nu eens echt serieus genomen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Perulez