Klacht: Slechte dienst

op 13 juli 2021 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

Goededag,

Al een aantal maanden loopt mijn zaak over mijn nha studie.

Dat ik daarvoor geen goed contact dus blijkbaar had met NHA, kunnen jullie niks aan doen. Voordat het bij ultimoo kwam had ik al hun gevraagd kan ik het in 1 keer betalen want mijn mail is gehackt dus ik kan de betaallinkjes niet ontvangen.

Ik kreeg bericht van Ultimoo en ik ben zo 3 keer van ultimoo naar nha gestuurd dus echt veel schoot ik niet op. Ik heb meerdere keren gebeld met jullie waar niks uit kwam. En heeft 1 gesprek tussen gezeten waarin ik wel her gevoel had dat ik gehoord werd.

Dan heb ik zoveel telefoongesprekken geboerd, zovaak de situatie uitgelegd. En dan krijg ik een terugkoppeling waarin blijkt dat mijn verhaal(die nota bene eronder zwart op wit staat) gewoon heel anders neergezet wordt. Ik vind dit zo slecht.

Ik heb wel belangrijkere dingen ook aan mijn hoofd gehad zoals zieke familieleden waardoor ik niet elke dag met jullie gebeld heb. Maar ik heb bijna wekelijks contact gehad en dan word mijn verhaal zo slecht neergezet en gebracht naar NHA. Voor wat heb ik al die moeite gedaan dan?

Ik voel me gewoon te kakken gezet, want met alle informatie die ik gegeven heb, is dus niks mee gedaan.

Ik had verwacht dat jullie mijn verhaal hadden gehoord, want zoals ik in de telefoon gesprekken zei, het gaat me niet om het bedrag. Maar om het principe.

Ik vraag aan NHA verander mijn email want ik kan de betaallinkjes niet veranderen. Vervolgens niet goed opgepakt en ik zit bij jullie.

Het komt over alsof jullie schijt hebben aan wat ik heb verteld. Had dan gelijk gezegd nee we gaan hier niks mee doen. Maar ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en er werd mij niet verteld waar het op stond.

De telefonisten waren aan de telefoon wel aardig, maar alles wat er opgeschreven staat en er uit gekomen is, lijkt het me allemaal een grote poppenkast.

Er valt helaas niks meer aan te doen. Ik verwacht een reactie op mijn laatste bericht en op mijn klacht.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ultimoo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cherelle2007