Klacht: Slechte communicatie/niet leveren spullen

op 09 oktober 2017 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

We hebben een set kleding en hoeslakens voor de wieg besteld. Een gedeelte is vlot geleverd. De sokjes en de hoeslakens waren niet geleverd. Ook geen mail gehad of iets. Volgens de voorgang bestelling was alles verzonden. Na telefonisch contact zal er bij hen in het systeem staan “in backorder”. Elke week gebeld en gemaild. Uiteindelijk na 3 weken het antwoord gekregen dat de artikelen niet meer geleverd konden worden. Gevraagd naar oplossing: koop ontbinden en geld terug of andere artikelen uitzoeken. Dit is alleen telefonisch doorgegeven na veel nabellen. We kregen hiervan geen bevestiging per mail. Ik moest zelf maar een mail sturen dat ik de koop wilde ontbinden…. Alsof er een andere keus was.

Normale communicatie. Initiatief tot het aanbieden van een oplossing of geld terug sturen. Als we er niets achteraan gegaan waren was er gewoon niets gemeld en waren we gewoon het geld kwijt...(?)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mama to be