Klacht: Slechte communicatie van Etos naar klant, t.w. Niet melden van verkorting van actie NIVEA PAKKET

op 30 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik moest nog 1 punt hebben om in aanmerking te komen voor het Niea pakket,en heb vandaag een aankoop van gedaan van 15 euro, om zo aan de 10 punten te komen. Ik had al betaald en zag op de bon dat de punt er niet bij was gekomen, er werd helemaal niets meer weer gegeven qua punten. Ik zei dat tegen de verkoopster,die mij vertelde dat de actie verkort was naar 26 juni.Nou daar was ik op zijn zachts gezegd niet blij mee, voelde me eigenlijk behoorlijk in de maling genomen.Ik heb helemaal niets vernomen op wat voor manier dan ook dat deze actie verkort was!!! Niet erg klantvriendelijk ETOS, Best wel jammer omdat ETOS de winkel is voor mij,waar ik altijd mijn aankopen doe. BEN ERG TELEURGESTELD

Dat is alsnog het NIVEA pakket krijg, waar ik heel enthousiast voor gespaard heb, vond het echt een hele goeie actie van Etos,maar jammer deze desillusie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Polot