Klacht: Slechte communicatie en geen alternatief vervoer geregeld

op 04 juni 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Onze vlucht van Corfu naar Weeze met vluchtnummerFR5604 op 1 juni 2016 is vertraagd door het slechte weer en door een onbekende vertraging van een half uur bij vetrek. We zijn uitgeweken naar Koln om daar te tanken. Het was niet duidelijk of we in het vliegtuig moesten blijven zitten of eruit mochten tijdens het tanken, het werd steeds warmer in het vliegtuig zonder airco, we kregen niets te drinken aangeboden. We hebben 2,5 uur in het vliegtuig moeten wachten om te horen te krijgen dat we met bussen teruggebracht zouden worden naar Weeze. Uiteindelijk werd gezegd dat er geen bussen waren en we moesten zelf maar regelen dat we thuiskwamen. Echt heel slecht. We wisten niet waar we aan toe waren en uiteindelijk waren we pas om 01.50 uur in Weeze ipv de geplande 22.00 uur.

Als we de taxi kosten terug krijgen. We hebben een taxi gedeeld met 2 mede passagiers. Taxikosten waren voor ons €130,00. Daarnaast zou ik een kleine schadevergoeding van minimaal € 100,00 op zijn plaats vinden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tanja Tervoort