Klacht: Slechte communicatie en behandeling

op 22 februari 2018 over zavvi.nl in de categorie Internet Games

Ik heb 1 februari een bestelling geplaatst van 3 producten. 1 kreeg ik redelijk snel binnen, maar de andere stonden lange tijd op worden spoedig verpakt. Nadat de tijd waarop ze eigenlijk verstuurd zouden worden voorbij was gegaan, heb ik een berichtje gestuurd met meer info. Daar werd gezegd dat ik binnen 48 uur meer info zou krijgen. Meer dan 5 dagen later had ik nog niks gehoord. Dus zelf maar bericht gestuurd. Word er aangegeven dat het tussen 28 februari en 7 januari het verstuurd word. Fijn eindelijk antwoord te krijgen, maar de rest van de mail was volledig geautomatiseerd. Dat vond ik niet bepaald netjes, dus heb ze een bericht gestuurd dat ik hun behandeling onbeleefd vind en graag fatsoenlijk antwoord wil. Nu kreeg ik een volledig geautomatiseerde mail (waar wel mijn naam verkeerd in stond, hoe krijg je het überhaupt voor elkaar) van; bedankt voor je feedback enz. Ik vind dat ik slecht ben behandeld en vertrouw er ook niks van dat ik het in de opgegeven tijd binnen ga krijgen.

Met een fatsoenlijk excuus, in plaats van van die geautomatiseerde mails zonder enige inhoud. En iets van een goedmaker, hoe is aan hen, als ze zo ver kunnen nadenken tenminste.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zavvi.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zavvi.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RosannaDeBie