Klacht: slechte communicatie

op 10 augustus 2017 over Boosten Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Mijn zoon en ik zouden de terugweg vanuit Calella meereizen met Boosterreizen. Waarschijnlijk omdat er geen ruimte was vanuit Rekro.
Er was afgesproken dat wij sávonds bij ons hotel opgehaald zouden worden. Ik heb dit zelf een aantal keer bij onze reisleidster gevraagd. Ook is dit in de app te lezen. Nu was het al over tijd en was Boosterreizen er nog niet. We kregen na 20 minuten te horen dat we na een ander hotel moesten lopen, waar ook niemand te zien was. Weer gebeld. Na ruim 3 kwartier kwam de bus. Ze waren al op weg naar Malgrat de Maren moesten voor ons terug. Wij stonden op de lijst. Ik vind het ontzettend kwalijk dat ze van de bus dan niet even bellen met de organisatie waar wij waren. Nee ze vertrekken gewoon en informeren niks. Later belde de reisleidster nog en die vertelde dat ze van kantoor Boosterreizen gezegd hadden dat we bij ons hotel opgehaald zouden worden.
* Het is dus slecht om verkeerde informatie door te geven waar gasten
klaar moeten staan. Ruim op tijd.
* Ik vind het ronduit schandalig dat ze van Boosterreizen zo weg rijden
en niet even informeren waar deze gasten zijn. We stonden op de lijst
en er stond op waar we opgehaald moesten worden

Beter communicatie waardoor je het vertrouwen hebt in Boosterreizen. Staan gasten niet op de plek dan hoort de bus te informeren waar deze mensen zijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boosten Reizen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boosten Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia Rikkert