Klacht: Slechte communicatie

Sannetje1 op 26 mei 2024 over Thermaalbad Arcen in de categorie Zwembaden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Moesten het zwembad na 45min verlaten zonder dat ons verteld was wat er aan de hand was. Vervolgens dik 30min moeten wachten zonder enige informatie te krijgen wat er aan de hand was. We hadden voor 2,5 uur geboekt waarvan we maar 45min gebruik konden maken. Jammer dat er niks is gecommuniceerd en 40 euro weggegooid.

Gewenste Oplossing:

Een compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Thermaalbad Arcen
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Thermaalbad Arcen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Thermaalbad Arcen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sannetje1