Klacht: Slechte communicatie

op 26 mei 2021 over BESTAIR in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al weken bezig om een handleiding opgestuurd te krijgen,wordt wel beloofd,maar niet nagekomen.
Was een airco van 3000,- euro,een hoop geld,dus lijkt mij een kleine moeite om zo’n boekje op te sturen,nl niet gehad bij de installatie.
Vind ik niet netjes.

Gewenste Oplossing:

Als ik de handleiding opgestuurd krijg,is het in orde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BESTAIR

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BESTAIR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolein de Bruin