Klacht: slechte campingplek met kuilen op Le Moulin du Diable

op 26 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van 22/07-29/07 hadden wij een kampeervakantie op Le Moulin du Diable geboekt, bijbetaald voor een plekje aan het water. Wij zijn maandagavond 24/07 moeten vertrekken omdat heel onze tent onder water is gelopen, omdat er diepe kuilen op de terreingrond waren die volstroomden als er een regenbui was. In paniek hozen, geul gegraven en alles schoongemaakt. Er waren twee tenten vrij op de camping die werden ons aangeboden als we €100,00 bij zouden betalen. Zeer onvriendelijke medewerkers! Wij kamperen al jaren met onze tent maar dit hebben we nog nooit niet meegemaakt! Wij zijn boos en willen ons geld terug van deze vakantie. Ben al jaren bij Vakantieveilingen en al verschillende keren naar de Ardennen geweest bij Olympia. Onze tent lekt absoluut niet, het ligt gewoon aan het slechte terrein. Het is schandalig dat zo’n plek verhuurd wordt!!! Als referentie/getuige geef ik de buren op die dinsdag om dezelfde reden vertrokken zijn: Yvonne en Ruud Ruitenberg Van Den Bos 0031657688563

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld van deze vakantie terug krijg, we hebben alleen maar onkosten, voor niets gereden, vieze spullen, Nieuwe tenttapijten en tentspullen onder de modder etc.
Vakantieveilingen 34€ (incl veilingkosten)
Camping 77,45 € (toeristenbelasting, stroom, milieuheffing, plek a/h water.
Ik schrijf deze mail ook aan Olympia, ik wil sowieso mijn geld terug van deze vakantie!!!
Telefoonnummer 0032468329819
Email: inekevanvugt@telenet.be
Helaas heb ik geen foto's van de volgelopen tent, wij waren in paniek, de stroom hing in het water, pas later zeiden buren je moet foto's nemen. Bijgevoegde foto's zijn van de gegraven geul, het slechte terrein en het plotselinge vertrek. In afwachting op uw antwoord,
Ineke van Vugt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Vugt,

De veilingbeheerder heeft ons voorzien van de volgende terugkoppeling:

Vorige week maandag hebben we telefonisch contact met u opgenomen.
Wij hebben toen aangegeven dat u een alternatieve tent voor 100 euro kon boeken op onze kosten. En dat we zonder duidelijke foto\'s niets anders voor u kunnen betekenen.

De veilingbeheerder betreurt de situatie en is bereid om 50 procent van de veilingkosten te vergoeden. De campingkosten vallen hier buiten, omdat deze aan Olympia zijn betaald.

Ik zal u deze terugkoppeling tevens mailen, zodat u daarop kunt reageren.

We vernemen graag van u of u akkoord gaat met ons compensatievoorstel.

Met vriendelijke groet,

Wim-webcare VV

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 05 augustus 2017 om 22:05 geantwoord

Men heeft in een eerdere mail aangeboden het volledige bedrag van de veilingkosten te vergoeden waar ik wel mee akkoord ga.
Mvg,
Ineke van Vugt

Alle klachten die gemeld zijn door ivanvugt