Mijn Klacht:
Op 16-04 had ik 2 briefjes van DHL ontvangen, een van 14-04 en van 15-04. Ze hebben het pakket 2x bij mijn huis aangeboden, maar op dat moment was ik niet thuis. Ik heb de website geraadpleegd, om de bezorging te wijzigen, maar beide codes werkten niet. Vervolgens heb ik op 17-04 2 briefjes van 16-04 en 17-04 ontvangen. Op 17-04 werkten beiden codes niet. Op de website las ik dat DHL 4 keer aanbiedt en vervolgens weer teruggestuurd naar de verzender.
Het kwam erop neer dat de bezorger van DHL mijn briefje van 16-04 niet heeft achtergelaten op 16-04. Deze ontving ik op 17-04, waardoor de code niet werkte. Uiteindelijk kon ik het pakket niet kan wijzigen via internet en is mijn pakket naar de verzender teruggestuurd. Op 20-04 heb ik in de ochtend de klantenservice gebeld, maar zij konden niets voor mij doen (onvriendelijk, en geen excuses aangeboden).
In het verleden had ik dezelfde probleem gehad. De bezorger had niet alle briefjes in mijn brievenbus gedaan. Destijd had ik het aan de verzender en DHL gemeld, maar zij konden ook niets voor mij betekenen.
Gewenste Oplossing:
Als DHL kan uitzoeken welke bezorger het is en hij/zij erop aanspreken.
VERBETERPUNTEN: Beter service verlenen met name klantvriendelijkheid. Betere service aanbieden zoals in het weekend bereikbaar zijn, flexibel zijn om de aflevering te wijzigen. Briefjes systeem werkt niet...
Het geeft DHL een slechte naam en in de toekomst zal ik niet meer bij de verzender bestellen. Ik heb slechte ervaringen met DHL.

