Klacht: slechte bezorging

op 06 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 06 oktober 2017 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Dam,

Hartelijk dank voor u bericht. Vervelend dat u vandaag de krant niet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst en zij gaan er voor zorgen dat de bezorgproblemen worden opgelost en de bezorging weer optimaal gaat lopen. Uiteraard worden de gemiste kranten aan u vergoed.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

BR webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jamsen