Klacht: slechte bezorging

op 15 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heden gebeld, dat geen klacht was ontvangen.
Gezien de stortregen niet in de buitenbus gekeken, waar ondanks een aantal klachten toch regelmatig de krant in wordt gedaan.
Na afloop van de regen gekeken in de buitenbus en de krant bleek toch samen met het Eindhovens Dagblad hierin te zitten. De kranten waren echter flink beschadigd en verfrommeld, zodat het lezen problematisch werd. De laatste waarschuwing anders volgt opzegging!

Gewenste Oplossing:

Zoals meermalen afgesproken, de krant uitsluitend in de brievenbus in de voordeur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Damen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag een beschadigd krant heeft aangetroffen in de onjuiste brievenbus.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt. Ter compensatie verlengen wij uw betaalperiode met een dag.

Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijk groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Geldrop 1930