Klacht: Slechte bezorging

op 22 augustus 2016 over Leidsch Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abonnement op het Leidsch Dagblad. Een bewuste keuze. Waarom stopt de bezorger dan regelmatig een Telegraaf in mijn bus? De Telegraaf is in geen enkel opzicht een vervanging voor het Leidsch Dagblad!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik gewoon de krant ontvang waarop ik ben geabonneerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leidsch Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leidsch Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Helsloot