Klacht: Slechte bezorging

op 27 januari 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via track en trace van DPD vernam ik dat donderdag mijn pakket zou worden afgeleverd. Ik ben hier speciaal voor thuis gebleven, echter er werd niets afgeleverd. Aan het eind van de dag zag ik een mail waarin stond dat ze dezelfde dag een pakketzending hadden geprobeerd af te leveren maar dat zij mij helaas niet hadden aangetroffen. Dit bevreemde mij zeer omdat ik de hele dag thuis ben gebleven en er zelfs geen briefje was achtergelaten, als ze hier al zouden zijn geweest. Vervolgens heb ik contact opgenomen met DPD. De dame aan de telefoon verontschuldigde zich maar kon niets doen. De bezorger had noch aangebeld noch een briefje achtergelaten. En dit was niet de eerste keer. De bezorging van DPD laat veel te wensen over.

Gewenste Oplossing:

Aangezien DPD verantwoordelijk is voor zijn personeel wil ik adviseren toch meer controle te houden op zijn bezorgers.
De dame aan de telefoon was zeer aardig en heeft haar best gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 28 januari 2014 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Excuses aangeboden per mail. Indien meneer zijn pakket nog niet ontvangen heeft, horen wij dat graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Nyko