Klacht: slechte bevoorrading

op 23 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Het komt zeer vaak voor dat er schappen in de winkel leeg zijn.
Dit speelt al langere tijd, al vanaf dat de heer Sengers de winkel heeft overgedaan.
Nu hebben jullie besloten dat de snijwaren voortaan verpakt aan geleverd worden, maar ik heb al diverse malen snijwaren gehad (rookvlees en ovengebakken kip)die zo dik gesneden zijn dat ze helemaal niet lekker meer zijn. voorheen was dat niet het geval.Ik heb deze klacht ook aangegeven bij het personeel.Al met al vind ik, en met mij ook m’n andere gezinsleden dat de winkel keten er niet op voorruit gegaan is Ik doe nu regelmatig mijn boodschappen in ’n andere supermarkt, en ik denk niet dat dit jullie bedoeling is.wij hopen dat jullie met deze klacht iets kunnen doen.
Bij deze wil ik wel vermelden dat met het personeel niks mis is.
met vriendelijke groet,
Thea Kroot

Tevreden ben ik,dat als ik bij jullie boodschappen doe ik alles kan meenemen wat ik nodig heb. het mag weleens voorkomen dat ik mis pak maar het moet niet struktueel zijn. ik zou ook graag zien dat de snijwaren! met name zij die dun gesneden moeten zijn ook dun gesneden zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thea Kroot