Klacht: Slechte bejegening /geen geld terug

op 18 augustus 2016 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Vanmiddag in Maastricht bij de sacha een portemonnee gekocht van 45 euro. 2 Uur later toch terug gebracht want was toch niet helemaal tevreden. Toen ik aangaf dat ik ze wilde ruilde zei de verkoopster allereerst “waarom!!??” en toen ik het ging uitleggen vond zij het nodig om mij als een kind te behandelen door hardop de regeltjes op het bonnetje voor te lezen.. Vervolgens kwam ze met allerlei argumenten dat ik het had kunnen lezen van te voren, dat het in de winkel op een bordje hangt etc maar geen enkele vorm van empathie want misschien noodzakelijk was omdat ik zojuist 45 euro had weggesmeten. Zelf in de veronderstelling dat ik een giftcard zou krijgen maar ook dat niet. Ze zei zelfs:” je moet hier kijken of die portemonnee in je tasjes thuis past”. Sorry maar een les communicatieve vaardigheden kan deze mevrouw wel gebruiken. Niet eerder iets bij sacha gekocht, ga ik ook nooit meer doen. Onvriendelijk personeel is funest in tijden als deze. Doe hier iets aan aub

Als je als klant iets in de originele verpakking met bon komt terugbrengen, gewoon geld terug. Een beleid van lik me vestje

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sacha in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sacha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sacha

Heeft op 16 september 2016 om 11:20 geantwoord