Klacht: Slechte behandeld na vele beloftes

op 23 mei 2017 over Dekra in de categorie Autodealers

De schade expert kwam kijken bij me stacaravan om dat we water schade hebben na 30 min goed gekeken te hebben en buitenhuis reperateur was aanwezig en uit gelegd wat er kapot is gegaan aan de geiser kregen we de schade vergoed na 8 weken zou de caravan gereprareerd worden toen ze kwamen en bezig gingen bleek de vloer natter dan gedacht dus de schade ook groter ik mijn verzekering gebeld hun weer dekra in geschakeld wij afspraak gemaakt de expert van dekra kwam langs na 5 min had hij het wel gezien na weken wachten en vol belofte over het door sturen van het raport wat telkens niet gebeurde en werd nooit terug gebeld na 5 keer de voc in gesproken te hebben ben ik boos geworden om dat me caravan er niet beter op werd door de schimmel kreeg ik vandaag dekra aan de telf en er werd gezegd je krijgt helemaal nikd de eerste expert heeft fout gemaakt zelf niet me eerste schade die ons al beloofd werd mensen ga A.U.B. NIET ACOORD MET DEKRA OPLICHTERS ZIJN HET ZELFS MIJN VERZEKERING HEEFT 2 KLACHTEN IN GEDIEND OVER DEKRA EN GAAN ER OVER IN BERAAD OF ZE VEDER MET ZE WILLEN.

Als ze hun afspraken na komen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekra in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekra

Heeft op 18 juli 2017 om 08:39 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over de afwikkeling van de schade. De klacht is door uw verzekeraar aan ons gemeld en is een en ander besproken. Wij verwijzen u dan ook naar uw verzekeraar voor de laatste stand van zaken.

DEKRA Automotive

Alle klachten die gemeld zijn door Esther44