Klacht: slechte bediening

Lonnekevhelvoirt op 21 september 2021 over Happy Italy in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn gisteravond bij Happy Italy geweest en het begon al bij binnenkomst.
Wij waren met ons gezin(4 personen) en hadden gereserveerd.
Wij stonden al een paar minuten te wachten bij de deur en de werknemers(3) aan de bar negeerden ons compleet. Uiteindelijk zelf maar initiatief genomen om naar hun toe te lopen.
Eenmaal aan tafel en onze voorgerechten besteld kwam de helft maar niet.
Toen we er naar vroegen zeiden ze dat ze dat waren vergeten en niet genoteerd stond.
Ok…..
Hoofdgerecht: de pasta carbonara was niet echt lekker zoals we gewend zijn bij Happy Italy.
Toen we dit na afloop zeiden werd er naar gereageerd.
Hij zei: Ja, dat had je eerder moeten zeggen, nu kan ik geen korting meer geven.
Willen jullie nog iets bestellen of zal ik de rekening maar brengen
We hebben gekozen voor het laatste.
Al met al een vervelende ervaring.
Voor eerst sinds lange tijd weer met ons gezin uit eten en ons er enorm op verheugd maar U snapt dat dit een teleurstelling was.
Aangezien mijn beide dochters heel vaak bij Happy Italy gaan eten wilde ik dit toch even kwijt.

Met vriendelijke groet, Lonneke van Helvoirt
e-mailadres: [email protected]

Gewenste Oplossing:

Tegoedbon zou een leuk gebaar zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Happy Italy

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Happy Italy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lonnekevhelvoirt