Klacht: SLECHTE BATTERIJEN met gevolgen

op 02 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 12/04/2017 kocht ik batterijen in IKEA St-Denijs-Westrem ( ik heb het aankoopbonnetje )
Een tijd later gebruikte ik 2 batterijen voor een telefoon, maar 2 maand later werkte de telefoon niet meer en bleken de batterijen helemaal uitgelopen te zijn in het toestel. Ik heb geprobeerd om de witte substantie zo veel mogelijk te verwijderen maar niets hielp, de telefoon deed het niet meer. Ik testte de overige batterijen en daar bleek zo goed als niets op te zitten.
Het nummer op het doosje van de batterijen: 802.405.05
Op de batterijen zelf staat : PD2017-01-06 , en ED2022-01-06
Ik heb eerst het bonnetje gezocht voor ik jullie contacteerde en zodoende kan ik mijn klacht staven.

Ik vind dat de kosten voor een nieuw toestel en de prijs van de slechte batterijen door IKEA moet vergoed worden daar de aangekochte batterijen de oorzaak zijn van de schade.
Het is een Proximus toestel type looptelefoon, het stond aan het bed van mijn gehandicapte man, en voor zijn comfort en veiligheid is het nodig dat er terug een toestel staat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annie Depypere