Klacht: Slechte batterij, slechte service. Bedrijf plaatst enkel positieve recensies (gelijk na ontvangst batterij) en verandert steeds van naam (heette eerst Samsung-batterij.nl) vanwege alle klachten.

op 30 september 2016 over Telefoon-batterij.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 7 weken stond de batterij al helemaal bol en viel de telefoon constant uit terwijl er nog een accucapaciteit van 30% stond aangegeven. Oplossing die geboden werd: Eerst de kapotte batterij opsturen om daarna pas een nieuwe te ontvangen. Gestreefd werd binnen 3 dagen maar geen garantie. Betekent dus minimaal 5 dagen zonder batterij en dus zonder telefoon! Toen ik hier niet mee akkoord ging werd als oplossing geboden dat ik eerst bij hun een nieuwe soortgelijke batterij moest bestellen en betalen waarna ik later het aankoopbedrag terug zou krijgen. In eerste instantie hiermee akkoord gegaan maar uiteindelijk toch aangegeven mijn geld terug te willen aangezien ik geen vertrouwen meer heb in dit product. (Geen originele batterij/bol staan=ontploffingsgevaar?/na 7 weken stuk) Op de eerste plaats heb je daar bij het kopen van een ondeugdelijk product recht op en op de tweede plaats geeft telefoon-batterij.nl zelf de “niet goed, geld terug” garantie maar dat lijken ze “even vergeten” te zijn. Toen ik mijn kapotte batterij wilde retourneren bleek ook nog eens dat je je ondeugdelijk product op EIGEN KOSTEN moet terug sturen. Helemaal klaar met telefoon-batterij.nl De batterijen zijn net zo slecht als hun service. Telefonisch zijn ze ook nog eens niet bereikbaar dus het is een heel heen en weer gemail om te pogen tot een oplossing te komen. Negatieve recensies worden niet geplaatst, enkel de positieve en die worden op hun verzoek allemaal geschreven als de batterij net is ontvangen en dus nog werkt. Absolute afrader deze firma die om onder alle klachten uit te komen steeds hun naam veranderd. Was voorheen nl. Samsung-batterij.nl

Gewenste Oplossing:

Kapotte batterij gratis terug sturen, geld terug, ook negatieve recensies plaatsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telefoon-batterij.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M. G.