Klacht: Slechte aparaten / Slechte service

op 10 augustus 2016 over Kobo Books in de categorie Electronica Merken

Vorig jaar aura e-reader gekregen. Echter, tweede slechte ervaring met kobo. Wij hebben ook een eerdere versie van kobo gekocht. Hiermee kon slecht worden gecommuniceerd tussen bibliotheek, alleen via kobo website kon je boeken goed bestellen. Aura editie, is hierin erg goed, echter maar een paar boeken op de reader kunnen lezen. Tijdens onze vakantie, kreeg ik de reader niet meer opgestart, ook na reset mogelijkheid niet. Het scherm bleef haken. Na contact met service desk, want winkel waar we destijds reader hadden gekocht, was failliet, moesten we foto’s toesturen. Op basis hiervan kon men concluderen dat de kobo door eigen schuld kapot is gegaan. Echter is hier geen enkele aanleiding voor, omdat de kobo netjes in een hoesje zat en deze niet is gevallen of iets dergelijks. Vervolgens is er op geen enkele manier contact te krijgen met de helpdesk. Op geen enkel bericht wordt meer gereageerd. Erg slecht. Ons advies, geen kobo readers aanschaffen. Wij hebben nu twee slechte ervaringen.

Nieuwe ereader

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adinka