Klacht: slechte afwikkeling en geen excuses

op 20 september 2016 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Op 1 maart 2015 keuken gekocht. Met verkoper Ricardo gesproken over rest verbouwing huis(=nieuw plafond, stuccen van muren en hal). PK kon dit goedkoper dan de aannemer. Pluspunt: alles in 1 hand.(bleek later een nadeel). Afgesproken dat ze een offerte uitzouden brengen. Na veel gezeur kwam deze net voor de aanvang van de verbouwing.16/7 keuken betaald, anders werd deze 17/7 niet geleverd.17/7 keuken wordt gebracht.
Aanrechtblad + blad kookeiland niet goed. Maandag komt mededeling dat bestelde blad niet meer te leveren is. Moeten nieuwe bladen uitzoeken. Oven zou in wand geplaatst worden. Hadden al gezegd tegen verkoper dat de muur niet diep genoeg was, Er zou een stuk van de achterkant oven afgehaald worden.Resultaat: oven steekt 30 cm uit muur. PK weet niet hoe dit op te lossen. Wij komen zelf met een gedwongen oplossing, want gaten zaten al in muur en oven kan nergens anders in keuken geplaatst worden.Er komen 2 houten uitsteeksels van 60×60 en 30 cm diep op de muur aan de achterkant van de oven.Deze muur kun je nergens anders meer voor gebruiken.Keuken: indeling kastjes klopt niet, plint niet goed, bladen verkeerd. Stucwerk niet om aan te zien. 3 weken na plaatsing keuken condens op houten deur van de koelkast. Gebeld: gauw koelkast uitzetten, anders gaat kastje opzetten .Fijn dat we een koelkast in bijkeuken hebben, want van PK komt er geen andere! Na verschillende klachten komt er een mail van de verkoper met aanbod dinercheque. Na afronding van keuken niets meer van gehoord.18/9 gesprek met manager lokatie en verkoper om alles goed af te ronden. Helaas na dit gesprek nooit meer iets gehoord van Jeroen,( vestigingsmanager) hij was telefonisch ook niet meer bereikbaar.
27/11 de hele dag weer 2 monteurs Krijgen nu eindelijk de oven.. Eind november weer alles gestuct, weer 3 weken boven zitten en nog steeds
is het niet netjes. 13/1/2016 nieuw aanrechtblad en werkblad kooktafel.
Aanrechtblad helaas 2 cm te lang (komt door stuccen.) Is glas, dus kan niet ingekort worden.Monteurs nog 2 maal geweest om alles te veranderen c.q. te vervangen. (in 1 deur zaten luchtbellen). 13 april 2016 keuken officieel opgeleverd. Dag erna een mail met tevredenheids-enquete.Je hoeft niet te vragen hoe die door ons is ingevuld.Op deze ingevulde enquete is niet gereageerd, net zomin als op al onze klachten.
Uitsmijter kwam een week later. Toen kwam er een mail met een tevredenheids-enquete over de verbouwing van de badkamer. De badkamer hebben we gelukkig niet laten doen door PK en een verbouwing hiervan is ook nooit ter sprake gekomen in gesprekken met PK. Je weet dat er bij een verbouwing altijd wel iets misgaat. Dat los je als leverancier z.s.m. op. Bij deze firma gaat er gemiddeld 6 weken overheen voor er iets gedaan werd en dan moesten we nog kwaad worden ook. Bij ons is heel veel fout gegaan.Wat hierboven beschreven staat is nog maar een gedeelte van alles wat gebeurd is. Maar het woord sorry kennen ze niet bij deze firma.Je denkt bij een gerenomeerde firma te kopen die alles in de hand heeft, maar de afdelingen werken erg langs elkaar heen en daar wordt je als klant de dupe van.

Het zou fijn zijn als wij van de firma Piet Klerkx iets van excuses zouden horen. Wij hebben ruim 3/4 jaar met stress en irritatie moeten leven en dat is niet fijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 29 september 2016 om 09:06 geantwoord

Beste heer/mevrouw Spaans,

Jammer om te horen dat het plaatsen van de keuken op deze manier is verlopen. U heeft nu uw verhaal gedeeld bij de afdeling meubelen, dus ik ben verder niet bekend met uw dossier. Hopelijk is alles uiteindelijk netjes opgelost.

Koen - Webcare Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door mariette spaans