Klacht: slechte aftersale

op 11 juni 2018 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na meer dan 2 weken wachten ontvang ik een verkeerd product.
Een retourformulier zit er niet standaard bij. Retour kan alleen aangevraagd worden per email met bijgevoegde foto’s. Daar wordt ook niet gereageerd. Al 3 dagen aan het wachten wachten en nog geen reactie. Bellen helpt ook niet want de klantenservice geeft het alleen door aan de juiste afdeling, en komt niet met een oplossing.
Wat een belachelijk bedrijf!!! Retourneren is dus heel moeilijk en hun eigen fouten herstellen doen ze niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik de gelegenheid krijg het door hun verkeerd product te retourneren, en als mijn geld snel teruggestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stiphout100