Klacht: Slechte afhandeling uitbetaling na bezoek schade expert

op 09 september 2016 over Dekra in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 Juli werd in Duitsland aangereden. Op 9 augustus is er een schade expert geweest en die heeft een schade bedrag van €750,00 vast gesteld. Nu is het 9 september en ik heb nog geen rooie cent gezien en rij dus nu al meer dan twee maanden met deuken rond.
Als je ze er naar vraagt wordt je eerst naar de Duitse verzekerings maatschappij verwezen en die verwijzen je vervolgens terug naar de Dekra. Waardeloze werkwijze en het kan nooit zo zijn dat ze het daar superdruk hebben.
Kort gezegd volkomen waardeloos. Hoop nooit meer met deze lui te maken te hebben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de schade expert is geweest en rapport uitbrengt mag toch wel verwachten dat het in een week geregeld is.
Ik ben pas tevreden als het geld er is en ik met een deuk vrije auto kan rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekra over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Pim001