Klacht: slechte afhandeling na klacht!!

op 11 juli 2012 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Heb vorig jaar op vacansoleil camping Le Grand Dague een behoorlijke uitglijder gemaakt bij het zwembad. Heb dit gemeld bij de receptie, moest 2x doorgeven voordat er wat aan gedaan werd. Bij thuis komst ruim een week later bleek dat mijn knie ernstiger geblesseerd was dan dat we dachten. We hebben direct contact opgenomen (via de post) met het hoofdkantoor. We werden eigenlijk niet echt serieus genomen en afgescheept met een restitutie van 5% op de huursom. Er werd wel bij vermeld dat ik als ik dit jaar weer een vakantie van 2 weken bij ze zou boeken 5% korting (jawel, het kan eraf) zou krijgen. Maar nergens staat hoe ik deze korting krijg. Nu heb ik vandaag gebeld omdat we waarschijnlijk weer een vakantie wilde boeken. Nou de persoon die ik aan de telefoon had wist hier niet echt een antwoord op. Ze zou het navragen en vroeg of ik een ogenblikje had. Tot mijn stomme verbazing werd er gewoon opgehangen. Lekker klantvriendelijk. Ik zit nu na bijna een jaar nog steeds met problemen met mijn knie en hun lossen het zo op. Heel fijn.

Dat ze contact met me op zouden nemen. En dat ze het nu ook goed op zullen lossen. Na de brief wisseling van vorig jaar, waar zelfs tegenstrijdig heden in staan, hebben ze ons gewoon afgescheept met niets!!! Terwijl ik na bijna een jaar nog met klachten loop van de uitglijder bij het zwembad wat hun schuld was.

Alle klachten die gemeld zijn door vakantieklachten