Klacht: Slechte afhandeling garantie kapotte iPhone 6

op 24 augustus 2016 over Staples in de categorie Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iphone 6 gekocht mei 2015 voor 652,19 euro stopt er plotseling mee in augustus 2016. iPhone ter reparatie aangeboden bij verkoper Staples, verkoper constateert dat iPhone niet meer te repareren is en biedt een vervangend toestel a 397,95 euro aan. Klacht: 1) ik vind het niet acceptabel dat ik geen garantie heb bij een duur apparaat dat zo snel al stuk is, net buiten de garantietermijn, en dat ik zelf moet betalen voor vervanging, 2) ik vind het niet acceptabel dat de verkoper voordat ik 397,95 betaal mij niet kan of wil vertellen of ik een nieuw apparaat of een gerefurbished apparaat zou krijgen, 3) ik vind het niet acceptabel dat zowel Staples als Apple naar elkaar verwijzen als zijnde de verantwoordelijke partij

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er garantie wordt geleverd op een (duur) apparaat dat net buiten de garantieperiode valt, reparatie dan wel vervanging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staples over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Corinneschrauwen

4 maanden geleden - de klacht is door staples naar tevredenheid opgelost, de klacht kan worden afgesloten

Alle klachten die gemeld zijn door Corinneschrauwen