Klacht: Slechte afhandeling briefwisseling 50-1093920653 ref. Nr.

op 20 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Wij hebben 9 juni de philips sensoTouch RQ 1160CC scheerapparaat gekocht Met de vaderdag grooming. Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan om het bedrag zoals in de advertentie stond aangegeven terug te ontvangen. Het apparaat heb ik geregistreerd nr. 1022089 via een bevestigingsmail heb ik opdracht gekregen om bepaalde stukken op te sturen: kopie aankoopnota, originele streepjescode dit alles verzonden naar Philips consumer lifestyle, postbus 8547, 5605 KM te Eindhoven.
Helaas hebben wij nog steeds niets ontvangen van Philips, wij hebben daarom meerdere brieven verzonden naar philips consumer care en ook bericht terug gekregen, maar Mevr. Van Dijk deelt mee dat er niets ontvangen is van ons en excuses voor het ongemak, en dat de registratie voor deze actie is afgewezen. Na nog een mail van mijn kant dat ik niet tevreden ben met het antwoord en ik dat geen service vindt kreeg ik bericht van Mevr. Van Dijk dat het erg vervelend is dat mijn inzending blijkbaar in de post is kwijtgeraakt, maar wanneer er geen inzending is binnengekomen moet ze er vanuit gaan datvwij deze niet verstuurd hebben. (zijn mijn papieren nou met de post zoektgeraakt of probeer ik jullie te flessen en heb ik niets ingezonden) en ze maakt geen uitzonderingen. En excuses voor het ongemak.nogmaals.
SCHANDALIG. Zeer beslist geen goede service van Philips. Ik zou graag zien dat U mijn klacht serieus neemt, en misschien is er bij Uw afdeling iets verkeerd gegaan, het is een vaderdag kado geweest van de kinderen en die hebben gerekend op de korting.
Jammer dat er z’n briefwisseling moet zijn, voor z’n leuke actie.

Hoop op een beter bericht van U,

Met vriendelijke groeten
W. Eekhof

Dat het bedrag waar de actie voor staat binnenkort op onze rekening staat
Giro 2187256
Tnv r. Fluiter
Den Haag

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 31 juli 2012 om 10:41 geantwoord

Philips heeft contact gehad met de klant. In dit specifieke geval is er coulance verleend en de klant zal het geld binnenkort gestort krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door robwilma58