Klacht: Slechte accu

op 24 maart 2016 over Scooterdiscounter.nl in de categorie Brommers, scooters en motoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een accu besteld maar hier zit totaal geen stroom in . Meerdere malen hierover gemaild krijg geen reactie meer ook tussen openingstijden pakken ze de telefoon niet op

Gewenste Oplossing:

Als er een nieuwe goede accu word geleverd .

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scooterdiscounter.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scooterdiscounter.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scooterdiscounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scooterdiscounter.nl

Heeft op 11 juni 2016 om 19:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je feedback via klacht.nl. Ik zie dat er enige tijd geleden al een nieuwe accu is verstuurd. Volgens mij is daarom deze klacht reeds opgelost, klopt dat? We horen graag van je per telefoon door te bellen met onze klantenservice op telefoonnummer 050-7114161 reageren per e-mail kan ook, stuur een e-mail naar support@scooterdiscounter.nl en wij zullen deze z.s.m. beantwoorden.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjanloenen