Klacht: Slecht weekend personeel

op 20 mei 2017 over Vomar in de categorie Supermarkten

Ik kom dagelijks bij de Vomar aan de Berbadottestraat in Hoofddorp. Juist omdat je daar heel vriendelijk personeel hebt en keihard werken. Niets is ze teveel.

Alleen op zaterdag en zondag erger ik me vreselijk aan het personeel. Pallets die de gangen blokkeren en personeel die het drukker met elkaar hebben dan het vullen van de schappen. Als er zich eventueel calamiteiten zouden voordoen kun he geen kant op.

Vraag nou ook niet iets als he iets niet kunt vinden want dan is de standaard tekst: als het er niet ligt dan is het er niet meer Later blijkt dan dat het op n andere plek ligt of in een la bij de koeling.

Als je bij de kassa aankomt is er geen kassahulp die maar iets van interesse of vriendelijkheid uitstraalt. Je mag blij zijn als er een goedemorgen af kan.

Zelfs als je aan t pinnen bent hebben ze t te druk met een andere colkega en mag je hopen dat de transactie goed verloopt.

Als er in het weekend een vaste kracht aanwezig is ga ik bij diegene in de rij staan om de weekendhulpen maar te vermijden.

Ik ben altijd weer.blij als het maandag is en ik de vaste dames weer zie…

Van maandag tot en met vrijdag is het uitstekend geregeld zowel met het bijvullen en kassamedewerksters. Iedereen is vriendelijk en je krijgt goede service. Een winkel die ik iederéén aan beveel.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maruan