Klacht: Slecht verzekeringsbedrijf

Servhost op 09 juni 2020 over Interpolis in de categorie Verzekering

Ik ben een tegenpartij waarvan het hondje (chihuahua) is aangereden. Na diverse foto’s en videomatriaal omdat ik een camera in mijn tuin heb schuiven ze het toch nog van hun af en willen ze niets vergoeden.

Op zaterdag 23-05 is mijn hond aangereden op een camping de bestuurster van de auto reed 32 terwijl je op de camping maar 5 moet rijden (stapvoets) ik was mijn auto aan het inladen en de hond schoot los waardoor deze aanrijding heeft plaatsgevonden. Ik heb zelf naar interpolis moeten bellen om de status op te vragen daarna kreeg ik een mail met een weigering. Daarna heb ik aanvullende informatie opgestuurd waarna ik 7 dagen gewacht hebt en per mail geen coulance maar alsnog geen vergoeding krijg. Terwijl ik zelf nu zit met €2500

De tegenpartij wilt ook niet meewerken helaas dus vandaar dat ik het op klacht.nl hebt geplaatst

Ik ben tevreden wanneer Interpolis met een tegenvoorstel komt die acceptabel is. Bijvoorbeeld de helft vergoeden van de gemaakte kosten, je betaald niet voor niets verzekering (wa)

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

2 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. We sluiten de klacht op deze site af. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 22 februari 2021 om 16:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Servhost