Klacht: slecht service

op 14 juni 2021 over Lab21 in de categorie Vloerbedekking

1. Bij aankoop hebben we gekozen voor thuis bezorgen en leggen, zodat we dachten dat we zouden gelegde vloer krijgen. Dan hebben we de bestelling ter plek getekend. Maar bij levering bleek dat de materiaal alleen tot de eerste drempel afgegeven. We moeten zelf binnen halen. Omdat we niet ervoor voorbereid, belde we de verkoper, maar hij zei dat hij dacht dat ik de kleiner letters van de bestelling al hebben gelezen, en als ik klacht hebt, moest ik klachten indienen.
2. Bij voorinspectie hebben we de legger verzocht zo’n tien meter oude plint weg te halen voordat hij begint met het leggen en hij heeft ja gezegd. Toen hij kwam leggen hebben we hem nog een keer gevraagd en de antwoord was weer ja. Maar achteraf bleek dat hij dat niet gedaan heeft. Dit gooid onze plan op zijn kop, vooral met plint. Toen ik contact opnam met hem, begon hij zijn beloftes kaihard te ontkennen.
3. We hebben aantal keer schrijftelijke klachten ingediend, maar hebben alleen elke keer een automatische bevestiging van de ontvangst van klachten gekregen, maar verder geen eenkel vervolge actie. We hebben aantal keer de klachtlijn gebeld maar kreeg niemand aan de lijn. We zijn weer teruggegaan naar de winkel en veel klachten laten horen en pas daarna hebben we een contactpersoon gekregen, maar nu zlijn het probleem nog steeds niet opgelost.

We willen alleen de vloer goed aangelegd krijgen, en de extra moeite en kosten vergoed krijgen. Als er toch alsnog problemen zijn, moeten deze alsnog opgelost worden, op de kosten van Lab21.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lab21

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lab21 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yufang Guo