Klacht: slecht retourbeleid

op 08 april 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klacht
begin maart heb ik een metalen tuinhekje bij de webshop van praxis gekocht. Bij levering bleek de ophangpunten niet aan meegeleverd paaltje te passen. Deze wil ik retour doen. Echter na 6 contactmomenten met de serviceafdeling. heb ik nog steeds geen antwoord hoe en wanneer dit retour kan. Zijn verwijzen naar de leverancier, maar ik heb bij hun gekocht.

Gewenste Oplossing:

De oplossing
nieuw hekje of retour sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hhakvoort