Klacht: Slecht personeel bij de tassenafgave

op 12 oktober 2016 over Plus in de categorie Supermarkten

Ik was vandaag bij de plus (Oosterengweg 70, 1212 CP Hilversum) en moest daar mijn tas afgeven.
Vorige keer was dit ook het geval, ik had een bus met kliktabak in mijn tas en doordat een andere klant zijn tas op die van mij had gegooid was die helemaal kapot met de tabak door mijn hele tas (zo’n klikpot kost 15,-).
Vandaag had ik daar een wat boze reactie op gegeven waar op het antwoord was dat dat niet hun probleem was en dat ik even normaal moest doen (zeker nog nooit gehoord van het gezegde “de klant is koning”).
Waarop ik antwoordde als jullie taak is om te zorgen dat alle tassen worden afgegeven kunnen jullie daar ook een beetje op letten en zorgen dat het geen grote hoop word.
Daar waren ze het niet mee eens en er werd geantwoord dat ik ook gewoon de winkel kan verlaten.
Voordat ik de winkel verliet maakte ik nog de opmerking dat er ook normaal gecommuniceerd kon worden waarop ik boze verontwaardigde reacties kreeg.
Ik vind dit belachelijk ik ben een betalende klant en er word hier totaal klantonvriendelijk gehandeld.
Op mijn opleiding leer ik dat als je een boze klant heb je hem laat uitrazen, je excuses ten alle tijden aanbied (ook als je het niet eens bent) en daarna met een oplossing komt, want je wilt geen boze klanten die slechte recensies gaan schrijven.

Wanneer er in ieder geval rustig en normaal gecommuniceerd word en ze die 3 min dat ik in de winkel ben eventjes letten op de tas en een excuses.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bozeklant98