Klacht: Slecht personeel Annemieke en slecht afhandeling

op 08 juli 2017 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Goede dag,

Ik wil u als eerste laten weten dat wij heel erg teleurgesteld zijn in de afhandeling van de gesprek die wij vandaag hebben gehad met Annemieke telefoniste van Slagharen. Wij gaan ieder jaar met de kinderen naar Slagharen. Dit jaar zou ons derde jaar zijn. Wij hebben via bungalowspecials geboekt en hadden alles netjes opgegeven. 2 volwassenen 4 kinderen en 1 baby. We kregen een totaal bedrag van 407,50 als bevestiging te voldoen aan Slagharen er staat duidelijk alles inbegrepen. We krijgen nu een email van Slagharen zelf waar in staat dat de bedrag 447,50 is. Ik belde met Slagharen kreeg Annemieke aan de telefoon ik vroeg hoe dit zat. Annemieke gaf aan dat we met 7 personen zijn geboekt, ik gaf aan dat dit klopt we hebben een baby erbij ( hebben we ieder jaar) en dat we dit vanaf het begin hadden aangegeven bij de boeking. Annemieke gaf aan dat de baby als een volwassene word gezien… Ik vroeg sinds wanneer word een baby als een volwassene gezien???? Ze gaf aan niks te willen doen om dit te veranderen. Ik belde met bungalowspecial sprak Carolla. Die gaf aan dat dit de eerste keer was voor haar om zoiets te horen en belde meteen naar Annemieke omdat alles bij hun correct stond. Ik stond in de wacht. Ze kwam weer aan de lijn gaf aan dat Annemieke dit niet wilde veranderen en zou met haar leidinggevende dit kosteloos dan annuleren. Ik wil aangeven diep teleurgesteld te zijn in Slagharen en zeker in die Annemieke. Ik Ken een paar van de personeel van Slagharen zelf en die zijn heel aardig. Maar ik vind niet dat wij voor iets moeten betalen dat bij ons heel anders is aangegeven zwart op wit. Ik stuur hierbij ook nog twee mailtjes 1 van bungalowspecials en 1 van Slagharen. Als u goed kijkt ziet u dat bij bungalowspecials alles goed aangegeven was, maar bij Slagharen hebben ze in plaatst van baby 3 volwassenen.

Wanneer de kinderen hun vakantie bij Slagharen toch kunnen krijgen dat dit netjes word opgelost en Annemieke haar excuses aanbied

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nini1