Klacht: slecht ontvangst hd zenders

op 01 februari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Onlangs de duo lmb van canaal digitaal geïnstalleerd, dit i.c.m. onze Phillips hd ontvanger.
echter hebben wij een prima beel bij de sd zenders, maar bij de hd zenders geen of slecht beeld.
De ontvanger geeft een ontvangst aan die op 2 blokjes na helemaal vol is.

wat zou dit kunnen zijn

dank

Zou graag willen weten wat de oorzaak zou kunnen zijn van dit probleem.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 18 februari 2014 om 10:24 geantwoord

Beste,

Wij hebben u op 03-02-2014 het volgende gestuurd:

"De Duo LNB dient op Astra 23,5 te worden uitgericht/gemonteerd, en dus niet op de 19,2 zoals verouderde handleidingen melden. Wat wij hiermee bedoelen kunt u in deze instructie in hoofdstuk 7 zien:
Indien dit dus niet het geval was, en uw LNB op Astra 19,2 gemonteerd zat, hebben wij vertrouwen dat dit uw signaal zal moeten verbeteren.
Als deze wel goed gemonteerd zit, adviseren wij u de uitrichting te controleren.
U kunt via onze telefonische klantenservice een afspraak laten maken met een van onze monteurs, als dit wenselijk is. "

Hierna hebben wij geen bericht meer van u ontvangen hierover en om die reden sluiten wij deze klacht.
Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Webcare CanalDigitaal

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door edwinheesbeen