Klacht: Slecht onderhouden stacaravan waikiki

op 09 augustus 2017 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Beste wij hebben deze week 2 huisjes gehuurd op vakantiepark birkelt te larochette Luxemburg bij aankomst werden wij al verdeeld over het park en kon er niks meer geregeld worden dit maar voor lief genomen en zijn naar onze toe gewezen huisjes gegaan hier kwamen wij erachter dat de lakenpajjetten niet in orde waren dus na de receptie om dit te regelen hier werdt ik niet netjes behandeld vond ik zelf ze zeid1en dat ze tot half 8 de lakenpajjetten rondt brachten maar ze begreep me niet ze waren al bij ons geweest en hadden niet de goede gebracht na nog een keer uitleggen kreeg ik ze dan toch mee maar bij aankomst in het huisje bleek ook dit weer niet te kloppen nu zaten er geen kussenslopen bij en geen onderdeken voor het 2 persoonsbed ik weer terug maar toen was de receptie al gesloten ik dacht ach ja komt morgen dan wel dan maar 1 nacht redden zo op deze manier bij terugkomst bij het huisje wou ik ded kinderen gaan douchen nu bleek dat we ook geen warm water hadden en dat de ketel het dus niet deed hier zelf tv na gekeken en dacht dat het opgelost was maar toen ging de volgende douchen en weer het probleem koud water en toen kreeg ik het niet meer voor elkaar dan morgen maar douchen dacht ik dus zei tegen me vrouw kom ff de bedden opmaken waarna we er achter kwamen dat er heel veel latten uit het bed van de kinderen , 2persoonsbed lagen deze er weer ingezet en hierna toch nog ff naar voren gelopen om dit alles te melden maar daar eerst ik weer slecht behandeld ze lieten mij gewoon staan nadat ze get verhaal hadden gehoord waarop ik na een kwartier vroeg van hoe het nu verder moest waarop ik als lachend antwoord kreeg we hebben al een monteur gestuurd dus ik gauw naar het huisje bleek dat de monteur was geweest en alleen na het warm water had gekeken en zei dat dit was opgelost nu verder kon hij niks voor ons doen had hij gezegd in gebrekkig Engels redden mijn vrouw waardoor wij weer zo iets hadden van komt morgen wel maar toen rond een of 5 in de morgen na omdraaien in het 2 persoonsbed gingen we er dwars door heen alle latten knapten eruit en nu ben ik er helemaal klaar mee hier betaal je dan bijna 1000 euro voor voor naar 1 week en dat voor een 5 sterren camping dit is niet normaal

Ik eis een deel van geld weer en een ander huisje

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MD1979