Klacht: slecht/ niet aangegegeven optie om maaltijdpakket bij te boeken

op 29 januari 2014 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Afgelopen donderdag heb ik een minicruise geboekt voor mijzelf en mijn dochtertje naar Newcastle. Op de site waar ik naar werd verwezen door de medewerkster van actie van de dag heb ik niet als extra optie het maaltijdpakket zien staan , echter nu ik de actie nog eens nakeek zag ik deze optie wel. Helaas is het niet meer mogelijk deze alsnog bij te boeken. Wat ik dan wel vreemd vind is dat ik na een telefoontje eerst van actie van de dag te horen kreeg dat ik hiervoor contact moest opnemen met DFDS Seaways omdat het een actie van DFDS zou zijn, echter DFDS heeft mij weer terug verwezen naar actie van de dag waar ik nu te horen krijg dat dit niet meer mogelijk is. Ook annuleren van de reis schijnt niet meer mogelijk te zijn (zodat ik deze actie alsnog kan boeken maar nu met maaltijdpakket) terwijl er toch naar mijn inzien altijd een bedenktijd van 5 werkdagen geldt voor aankopen op afstand

alsnog de optie om dit maaltijdpakket bij te boeken (het lijkt mij stug dat dit werkelijk onmogelijk is, terwijl dit nog wel op de site wordt aangeboden) of een annulering va mijn reis.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

actievandedag.nl

Heeft op 29 januari 2014 om 16:28 geantwoord

Beste mevrouw Jacobs,

DFDS Seaways heeft een speciale actie aangeboden op ActievandeDag.nl. Via deze actie was het mogelijk om tegen een forse korting het maaltijdenpakket bij te bestellen. Achteraf is dit helaas niet meer mogelijk. Wel kunt u, tegen het kortingstarief van 15%, het maaltijdenpakket alsnog via DFDS Seaways bestellen. Eenmaal aan boord betaalt u de volledige prijs.

Hopelijk is het u zo duidelijk.

Wij wensen u en uw dochtertje een leuke minicruise toe!

Team ActievandeDag

Heeft op 30 januari 2014 om 05:31 geantwoord

Ik vind het heel jammer dat dit door actie van de dag achteraf niet meer aangeboden kan worden terwijl de actie nog wel gewoon te boeken is op de website.
Zal verder geen gebruik meer maken van aanbiedingen van actie van de dag en mijn account per direct opheffen

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van actievandedag.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door danielle