Klacht: Slecht navigatiesysteem, slechte service!!

op 17 december 2017 over BMW in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf de aanschaf van mijn nieuwe MINI zit de navigatie vol met fouten.
Ik wilde het navigatiesysteem updaten. Ik ging naar de BMW-dealer. Ik moest de software bijwerken vóór de update van het navigatiesysteem. Ik heb 100,- betaald voor de software-update. Ik heb 108,- betaald voor de navigatie-update. Na de updates werkt Bluetooth niet meer. Dealer neemt geen verantwoordelijkheid op de kapotte bluetooth. Ze vroegen 390,- om de bluetooth te repareren. Ik post de e-mail die ik van de dealer heb ontvangen hierover.
“”
Thank you for your e-mail regarding the software in your MINI Cooper Countryman. You wanted to update the software in your MINI en went to the MINI dealership – Van Hooff. The software was updated but now there is no Bluetooth connection. To repair the damage you have to pay 390,- Euros. The dealership admitted that de update caused the problem but they don’t take the blame for it.

We are very sorry that you are having problems with the Bluetooth connection in your MINI Cooper Countryman. Within our organization only the MINI dealers are able to make a statement about the possibilities for a compensation in the repair costs. Therefore, we can only respond to your request generally. In general our organization knows an extended warranty policy. After de expiration of the 2 year warranty period our MINI dealers will assess whether there are possibilities for a compensation.

Unfortunately in the case of your MINI, the dealership noticed that the car is too old for any goodwill. We are sorry we can’t inform you different. If you have any further questions about the problem with your car, please don’t hesitate to contact your MINI dealership. They can explain the situation further.

Hopefully you and your MINI dealer are able to come to a solution.

Kind regards,

BMW Group Nederland
MINI Klantenservice

Einsteinlaan 5
Postbus 1839
NL-2280 DV Rijswijk

Tel: 0800 – 0992235
Fax: +31 (0)70 – 41 47 680
Mail: miniklantenservice@mini.nl
Web: www.bmw.nl / www.mini.nl / www.bmw-motorrad.nl
“”

Ik vertrouwde BMW-dealer op de updates en zij nemen geen verantwoordelijkheid. Ik ging er langs mijn auto heen met werkende navigatie- en bluetooth-systemen. Ze hebben de bluetooth verbroken en zij hebben dit erkend. Ik heb geen idee wie ik moet vertrouwen als ik de officiële BMW-dealer niet kan vertrouwen. Nooit meer MINI-BMW!!!!!

Gewenste Oplossing:

Omdat ik om zakelijke redenen Bluetooth nodig heb, moest ik 390, - betalen voor de reparatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SerhatSolak