Klacht: Slecht geluid Lion King

op 28 augustus 2017 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Op vrijdag 25 augustus jl. hebben mijn familie en ik de musical Lion King bezocht. We zaten 2e rang en het geluid was daar bijzonder slecht.

De musical zelf was ontzettend goed, het geluid tijdens spreken was ook prima.

Echter, tijdens het zingen (wat in een musical een groot gedeelte van de tijd gebeurd) overstemde het geluid veel te veel. Het is een Nederlands gesproken en gezongen musical maar door de harde muziek waren de woorden van het gezang niet te horen. Bij enkele mannelijke zangers was dit wel het geval, met name wanneer de muziek meer op de achtergrond aanwezig was i.p.v. de voorgrond.

Ik ben tevreden als ik de musical nog een keer mag bezoeken op een betere positie, en dat hoeft echt geen "dure" zitplaats te zijn, of de kosten van het kaartje vergoed krijg.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin van den Haak